愜意的海上漫遊

在繁華喧鬧下生活的香港人,無論係衣食住行,生活工作上總面對種種的壓力,令近年有唔少港人愛上乘搭郵輪,享受一個悠閒愜意的海上漫遊。郵輪最吸引人就是那種慢板的節奏,不用急 趕可跟隨自己的步調。你可以選擇?到自然醒後來一個Brunch,悠閒使用船上的設施,參加體驗活動,玩到?可以去泳池邊坐低晒下太陽睇下書扮下文青,覺餓就去享受船上的美食,真真正正開 啟屬於你的渡假模式。

安排好的郵輪旅程

可能你已經急不及待想Plan一個屬於自己?郵輪行程,但係自古有云『去旅行.HEA(呬)到盡』,更何況上郵輪一於要HEA得更盡!既然都想懶洋洋放一個悠閒假期,咁就不如連行程都唔好 Plan,等人代勞啦!其實市而上已經有好多設計好晒?郵輪團隊,除左上船前後?機票酒店已經幫你安排好外,仲有隨團領隊照顧,唔駛怕?船上有咩唔明或言語不通等,都可以有領隊幫到你。就 連郵輪泊岸後的岸上觀光都已經幫你安排好晒,自己獨立團隊,專車送你去返,唔駛又要自己搵資料,然後又怕無車返唔切碼頭上船!雖然話郵輪上本身都有自己?『泊岸觀光團』可以俾你Join ,但係又要同人迫又要同爭,仲要唔一定有位俾你喎,咁都係交俾人幫你安排最好啦!

【3,4月】日韓花之盛典

還記得櫻花正開?!咁就不如就?2019再去重溫櫻花?美態。踏入3~4月,日本韓國都散發住春天的粉紅氣息,仲係油菜花、桃花、紫藤同粉碟藍花?花期。今次到 Made in Japan ?「鑽石公主 號」登場帶我地遊走日韓尋覓花縱。呢隻船排水量超過11萬頓,2017年先翻新完充滿著日式風情,船上設日式餐廳Kai-Sushi和全球最大的海上日式浴場。今次我地會於東京出發,分別於2個月 去齊日本四大島:北海道、本州、四國、九州。

抵達首晚先會入住東急頂級Cerulean Tower酒店內近300呎大?寬倘高樓層客房。行程裡會安排前往全日本各地賞櫻名所,包括:東京新宿御苑、函館五稜郭、大阪奈良等地,亦會增遊韓國釜山 ,於長達4.6km?櫻花走廊,觀賞於河岸整齊排列盛放的櫻花和樹下斜坡?大片油菜花海。到訪位伊勢灣內四日市佔地約23萬米的名花之里,欣賞日本首屈一指的「花木節」,一嘗被櫻、梅、桃、 鬱金香等盛開燦爛的四季鮮花包圍?感覺。

我地3月會?東京出發9天船上旅程,南下經愛知縣蒲郡、大阪、四國高知、韓國釜山、三重縣四日市返東京。

而4月就從東京出發北上,經宮城石卷、北海道函館、新潟、韓國釜山、九州鹿兒島返航,9天環遊本州及九州。

【7,8月】夏日祭典巡禮

踏入夏季,日本?不同祭典連珠爆發,「鑽石公主號」於7~8月環遊本州及四國各地,帶你感受夏日祭典的獨有魅力。

7月的地由東京出發,今個9天的船程比較特別,船程會北上沿途會停泊宮城石卷、北海道函館後,更會增遊俄羅斯海參崴,最後到青森觀賞睡魔祭返航,《青森睡魔祭》超過250年歷史,祭典中 可觀賞多款極盡華麗的手工大燈籠在街上巡遊,漆黑中細看的璀璨明亮,屆時會有大批「跳人」載歌載舞,作為日本代表性的火祭,同時被指定為國家重要無形民俗文化財產。我地己經預留觀 覽席,唔駛驚無位同人迫啦。

8月?係12天船程,今次我地更加會參加4個不個祭典,而且大部份己預留觀覽席,睇得天舒適更清楚。由東京出發北上,到達秋田觀賞竿燈祭,《竿燈祭》是秋田縣獨有的風俗,祈求豐收及驅除 邪靈病魔,重達50kg的長竿掛上多個燈籠,由技人操控,保持平衡同時撐起那巨大竿燈在街上巡遊。然後再到青森參加睡魔祭的海上巡遊及煙火大,會經鳥取境港,增遊韓國釜山,然後到四國 ,分別於高知及德島參加鳴子舞祭和阿波舞祭。《鳴子舞祭》四國三大祭典之一,超過1萬5千人150多支隊伍,身穿鮮艷服飾,邊敲鳴子邊表演的精湛舞藝前進巡遊,場面浩瀚盛大令觀賞者熱血 沸騰!而《阿波舞祭》係一個持續數天的大型祭典,跳著由古代留傳至今的盂蘭盆舞。天,隨意的舞步加上激昂的節奏,熾熱的氣氛從白天一直跳至夜深跟在場人士打成一片。

在郵輪上悠閒享受假期

;; ;